El atentado a un abogado vigués llega al Parlamento
El BNG insta a la Xunta a actuar contra los que pintaron símbolos fascistas en el despacho de Gustavo García
Redacción 06.11.2013 | 15:49 El faro de Vigo
El atentado que sufrió el despacho de Gustavo García, abogado vigués que defiende la investigación de los crímenes del fascismo, llegará al Parlamento gallego. El BNG informa a través de una nota que preguntará al Gobierno autonómico qué valoración realiza de los hechos y qué actuaciones llevó adelante ante la agresión que sufrió el letrado vigués por promover la querella en Argentina para investigar y juzgar los crímenes del franquismo.
Además, los nacionalistas también expresan su repulsa ante este ataque y reclaman que se actúe "desde todas las instancias" para perseguir a los autores de este atentado. El BNG considera "evidente que la agresión ha sido cometida por grupos fascistas". Como informa FARO en su ejemplar de hoy, el despacho de Gustavo García sufrió destrozos en parte del mobiliario y también fueron pintadas esvásticas y lemas como "Tortura al rojo" y "Viva el fascio".
Destrozan en Vigo o despacho dun avogado da querela arxentina contra o franquismo e deixan lemas de 'Tortura al rojo'
Descoñecidos entraron no bufete de Gustavo García, xurista da Fundación Galega contra a Impunidade. No bufete, acoitelaron cadros e deixaron excrementos no chan, para alén de pintadas como 'Viva el fascio'.
Segundo informa Faro de Vigo, na madrugada do domingo á segunda feira, un grupo de descoñecidos accedeu a un despacho ubicado na rúa Mestre Mateo de Vigo para provocar destrozos e deixar pintadas ameazantes de claro contido españolista e de extrema-dereita. Non era un bufete calquera, senón que era o de Gustavo García, xurista que estivo vencellado á CIG e que agora ocupaba, lembra o xornal vigués, a secretaría da Fundación Galega contra a Impunidade.
García tomou parte na querela presentada por Arxentina polos crimes do franquismo. Xa que logo, alguén que esperta a xenreira da ultra-dereita española. E esa xenreira deixouse ver na madrugada: entraron no despacho e acoitelaron cadros e fotografías, romperon mobiliario, destrozaron faixas que lembraban os crimes do franquismo en Galiza, pintaron esvástica e lemas como 'Tortural al rojo' e 'Viva el fascio'... e mesmo deixaron excrementos no chan.
No hay comentarios:
Publicar un comentario